آنی نور گستر شفق


شرکت آنی نور گستر شفق و لیان گستر پایا از معدود شرکتهایی است که توانسته محصولات خود را به صورت تلفیقی از تولید ، مونتاژ ، واردات و پخش به بازار عرضه کند . تجربه و تخصص چندین ساله مدیران و پرسنل کارآزموده شرکت توانسته کلکسیونی از محصولات متنوع و کم نظیر که بالغ بر 500 مدل می باشد را ارائه دهد . با توجه به اهمیت نورپردازی و نیز میزان مصرف برق بر آن شدیم واحدی جدید و مستقل احداث کنیم که فعالیتش را به شاخه LED معطوف کرده است . بخش تحقیق و توسعه شرکت با استفاده از کادر مجرب و بهره گیری از نظریات و تجربیات مشتریان سعی نموده رضایت خاطر شما را با گسترش تنوع و کاربرد محصولات جلب نماید . به همین منظور با معرفی سه برند دیگر کی وان، بینا و آنی نور ممحصولاتمان را به بازار عرضه کردیم.

برند کی وان با هدف تمرکز بر محصولات حیاطی و محوطه ای وارد بازار شد. این محصول با حذف کارتن بچه و حذف مقداری از قابلیت های اضافی اما با همان کیفیت محصولات شفق مورد استقبال شما عزیزان قرار گرفت.
برند بینا با تمرکز بر محصولات ال ای دی و همراه با گارانتی وارد بازار شد.
برند آنی نور نیز با داشتن تمامی استاندارد ها در زمینه ال ای دی توانسته کیفیت قابل قبولی را برای شما عزیزان ارائه کند.
هدف ما همواره ارائه بهترین کیفیت کالا ، تامین قطعات ، تحویل به موقع به شما مشتریان عزیز می باشد. جلب رضایت شما و ثبات در کیفیت ، اصولی هستند که پایبندی به آنها افتخار ماست ، به همین علت خواهشمندیم ما را از نظرات خود بی بهره نگذارید .



کمی صبر کنید...

دسته‌بندی